FAQ - Najczęstsze pytania zadawane przez naszych Klientów:

1. Czy można zarezerwować działkę bez jej wcześniejszego oglądania?
Odp.: Tak, oczywiście jeżeli Klient nie chce ryzykować, że do jego przyjazdu dana nieruchomość może się sprzedać, jest możliwość wcześniejszej rezerwacji bez wpłacania zadatku.

2. Na jak długo jest możliwość rezerwacji nieruchomości bez wpłacania zadatku?
Odp.: Wstępna rezerwacja dokonywana na naszej stronie internetowej pozwala Państwu na rezerwację wybranej działki na okres 14 dni. Wymagane jest potwierdzenie rezerwacji przez Klienta.


3. Czy pomagacie w załatwieniu formalności?
Odp.: Zajmujemy się kompleksową obsługą Klienta i pomagamy w załatwieniu wszystkich formalności, od samego początku aż do podpisania aktu notarialnego. Ponadto klient przy zakupie działki otrzymuje komplet dokumentów niezbędnych do wystąpienia o pozwolenia na budowę. Dotyczy to również dokumentacji technicznej dla Projektanta.

4. Jakie dokumenty otrzymuje przy podpisaniu akt notarialnego?
Odp.: Oprócz aktu przeniesienia własności Klient otrzymuje następujące dokumenty:
- decyzja podziału nieruchomości
- wypis z mapy ewidencyjnej
- wypis z rejestru gruntów
- wypis i wyrys z MPZP
- warunki techniczne podłączenia się do sieci
- matrycę do celów projektowych


5. Zakup nieruchomości chcę sfinalizować za pomocą kredytu hipotecznego. Czy pomagacie w jego uzyskaniu?
Odp.: Pomagamy w załatwieniu dokumentacji potrzebnej do kredytu hipotecznego osobom pracującym w kraju i za granicą oraz obcokrajowcom. Współpracujemy z domem pośrednictwa finansowego Notus S.A. Ich biuro mieści się w Słupsku na ul. Wojska Polskiego. Ich Doradcy kredytowi udzieloną Państwu wszelkich informacji oraz przygotują ofertę kredytu opartą o propozycje kilkunastu banków.


6. Znalazłem na Waszej stronie internetowej interesującą mnie ofertę? Co muszę zrobić, żeby obejrzeć nieruchomość?
Odp.: Aby obejrzeć nieruchomość, wystarczy do nas zadzwonić i umówić się na jej prezentację w terenie lub biurze. Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00.


7. Czy umawiacie notariusza, jakie są koszty w kancelarii i kto te koszty ponosi?
Odp.: Nasza spółka korzysta z usług Kancelarii notarialnych Paweł Dworczyński ul. Stefana Starzyńskiego 8, 76-200 Słupski oraz Anna Wojdygowska ul. Ludwika Zamenhofa 4, 76-200 Słupsk. Ich usługi są w odpowiedni sposób zrabatowane z korzyścią dla naszych Klientów. W związku z tym, że Kupujący ponosi koszty aktu dopuszczamy też wybór notariusza samodzielnie przez Nabywców. Do umowy przenoszącej własność organizujemy wszelkie potrzebne dokumenty, a także informujemy o planowanych kosztach. Podatek od czynności cywilno-prawnych nie występuje z uwagi na fakt że, transakcje sprzedaży objęte są podatkiem VAT 23%.

8. Czy sprzedawane nieruchomości są uzbrojone?
Odp.: Wszystkie nasze nieruchomości sprzedajemy z pełnym uzbrojeniem, w którego skład wchodzi: przyłącze energetyczne, kanalizacyjne oraz wodociągowe. Drogi osiedlowe utwardzamy nawierzchnią z kostki brukowej, wzdłuż których montuje oświetlenie LED. Jeśli istnienie możliwość podłączenia się do sieci gazowej, opłatę za przyłącze ponosi Klient ( po podpisaniu umowy ze spółką PSG). Koszt przyłącza to kwota 1 942,20 zł netto.